Sider

mandag den 28. marts 2011

fredag eftermiddag

Var lige en hurtig tur nede i byen fredag eftermiddag, inden jeg skulle hjem til Rikke til dejlig mad, og X-faktor finale :-)Jeg tog en tur i "Dengang" i Graven. Det er virkelig længe siden jeg har været derinde og det er altid en oplevelse at se hvad de har på bøjlerne. Jeg prøvede denne her strik, og den er jo crazy cool, men jeg fik meget meget brede skuldre i den, så den blev hængende.. Den kostede ellers kun 150 kr. 

Senere hos Rikke fik vi fantastiske hjemmelavede burgere! mmmmmm...

Last friday afternoon I visited the secondhand shop "Dengang" in Graven in Århus C. It's always very interesting to see all of their fantastic clothes, shoes, bags and so on!! I tried on this black knit, and I think it's really cool, but it didn't fit that well so I didn't buy it.
Later on, I went to Rikke's house for dinner, and she had made fantastic burgers :-) mmmmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar