Sider

torsdag den 31. marts 2011

I'M GOOD, I'M GONE


Jeg holder lang weekend og idag har jeg ikke lavet så meget. Nyder at der ikke har været en hel masse planlagt, som jeg ellers godt kan have tendens til.. Har shoppet lidt. Har købt nye bukser, og fandt en T-shirt i genbrugen. Har bagt kage til weekenden, og imens hørte jeg dette her covernummer af Lykke Li's "I'm good, I'm gone". Det er lavet er Friendly Fires, og jeg synes egentlig det er ret cool.. 

I hope you will enjoy this Lykke Li "I'm good, I'm gone" cover version by Friendly Fires. I think it's pretty cool.
My weekend has already begun, and today I haven't been doing much. I have been shopping for new jeans, and I bought a T-shirt in a secondhand shop. Other than that, I have been baking a cake for the weekend and have been drinking coffee with my mom :-)nice!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar