Sider

mandag den 12. juli 2010

HAPPY CAMPER

Startede dagen med morgenmad ved åen med mine forældre. Det var hyggeligt at ha dem på besøg, og jeg fik lige min mor til at fotografere mig, nu hun var her.. Det er lidt nemmere end med selvudløseren.. :-)
Idag havde jeg silkeskjorten fra Roskilde Festival på. Det er virkelig et godt køb! På billedet har jeg lige givet mig selv en sort plet i hovedet, fordi jeg så lidt tumpet ud! :-)
Det har været SÅ varmt idag, at det næsten var uudholdeligt!! Og nu til aften er det nærmest efterårsagtigt.. Har været rundt i lejligheden og lukke alle vinduer så det ikke regner ind og har tændt stearinlys. Camper på en madras på stuegulvet, med TV, computer, kalender, magasiner, - og senere - en film :-)

Today I was wearing the silk shirt I bought at Roskilde Festival. I really really love it. I can style it in so many ways..
It has been SO hot today.. at one point I didn't think I would make it through the day.. ha ha.. :-) Right now I'm camping on a mattress on my livingroom floor, with TV, computer, day planner, magazines - and later on - a movie.. nice :-)

(shirt: secondhand, top: S'nob, shoes: H&M)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar