Sider

tirsdag den 7. september 2010

CLUB B

I Esbjerg i fredags besøgte vi også butikkerne "Club B", og "Club B Outlet". Jeg anede ikke de eksisterede, og jeg fatter ikke helt hvorfor, for jeg har da været i Esbjerg jævnligt før i tiden. Og jeg burde da virkelig kende til dem, for butikkerne havde nogle virkelig fine ting..
I "Club B", som ligger i Kirkegade, finder man f.eks. mærker som Dolce&Gabbana, Sonia Rykiel, See by Chloé og ikke mindst Mulberry. Stilen var meget voksen og til tider lidt "konet", men der var også mange mange fantastiske ting, og vi stod selvfølgelig og sukkede længe over Mulberry taskerne.. især Alexa.. 
Bagefter smuttede vi om i baggården til "Club B Outlet", og her faldt jeg for denne her skønne cardigan fra See by Chloé, og den var røget med hjem, hvis jeg havde haft 1200 kr. 

In Esbjerg we also visited the shops "Club B" and "Club B Outlet". They are located in Kirkegade, and you can find a nice selection of Dolce&gabbana, Sonia Rykiel, See by Chloé, Mulberry and other brands. We especially loved the Mulberry bags. 
In "Club B Outlet" I found this wonderful See by Chloé cardigan. I didn't buy it, but I would have, if I had 1200 kr.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar