Sider

tirsdag den 21. september 2010

EAR-CHAINS

(Photo credit: Line & Jo)
Jeg har forelsket mig lidt i ørekæderne fra Line og Jo. De er super rå, men feminine, og jeg kan godt lide det der med at der hænger en kæde. Det en en fin og lidt 80'er-agtig måde at udsmykke sine ører på :-) Jeg har selv en totalt 80'er-ørekæde, og så har jeg lige idag, prøvet at bikse noget sammen af nogle gamle smykker, og jeg viser det senere hvis jeg kan få taget et ordentligt billede.

I have fallen in love with these Line & Jo ear-chains. They are cool but feminine and I really like the 80s touch! I have a very very 80's ear-chain, and today I have been trying to make another ear-chain myself, from some old jewellery I had lying around. I will show it later if I'm able to take a decent picture.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar