Sider

tirsdag den 28. september 2010

PILLOWS

Har fridag idag, og har langt om længe fået taget mig sammen til at sy et par nye puder til min sofa. De er syet på den helt enkle måde, hvor man klipper 2 firkantede stykker, som man syer sammen på vrangsiden. Når man syer, laver man en åbning hvor man kan stoppe fyldpuden ind, og så syer man åbningen sammen i hånden. Very easy.. Stoffet, som jeg efterhånden har haft liggende i noget tid, er et gammelt 70'er gardin fra "bloomers" i Volden. Jeg synes mønstret og farverne er så fine. Har lige lavet lidt om på farverne i min stue. Før havde jeg klare farver som rød, lilla og blå, men nu er jeg mere i humør til de afdæmpede jordfarver samt sort og hvid.   

I have the day off, and I have finally gotten around to making some new pillows for my couch. The fabric has been lying around for a while. It's old curtains from the 70s, found in "bloomers" in Volden, Århus, and I love the pattern and the colours.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar