Sider

mandag den 6. september 2010

NUDE NAIL POLISH IN "FJORTEN.ELLEVE"

Da jeg var i Esbjerg i fredags besøgte vi butikken "fjorten.elleve". Det er efter min mening en af de bedste butikker på Esbjergs strøg, Kongensgade. De forhandler bl.a. Acne, Velour, Forest and Bob, 5Preview og Won Hundred. Der var også neglelakker fra Flying A. Jeg købte denne her nude-farve, som jeg tror jeg blir glad for. Kender ikke til kvaliteten, så det må komme an på en prøve.

When I went to Esbjerg last friday, we visited the shop "fjorten.elleve". In my opinion one of the best shops in Esbjerg. It's located in Kongensgade, and you can find Acne, Velour, Forest and Bob, 5Preview and Won Hundred, among other fantastic brands in the shop! They also have "Flying A"-nail polish, and I bought this nude one.. I can't wait to try it on! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar