Sider

søndag den 26. september 2010

OVER THE TAUPE

Jeg besøgte Tove her i torsdags, og eftersom hun er kosmetolog, byder sådan et besøg ofte på en eller anden wellness-agtig oplevelse.. Man skal muligvis selv udføre sin wellness, men der er altid fantastiske produkter til rådighed og det er også rart med vejledning. F.eks. havde jeg en fantastisk oplevelse med Ole Henriksen, som jeg lige skriver om senere.. 
Men altså.. Tove havde lige købt denne her OPI lak som hedder "Over the Taupe", og farven er virkelig fin. Lige en anelse lysere end "You Don't Know Jaques", som jeg også synes der er vildt fin! Da lakken var lagt kom Tove et par dråber af denne her "Drip Dry" (også fra OPI) på hver negl. Så tørrer lakken nemlig ordentligt i løbet af ca. 4 min. og efterlader overfladen styrket og blank. Måske noget jeg sku tage og investere i, da min tålmodighed tit ikke rækker til at vente til lakken er helt tør!!

I visited Tove last Thursday, and I tried on her new OPI nail polish "Over the Taupe". It's a fabulous colour, and it's a little lighter than "You Don't Know Jaques" that also is a VERY beautiful colour. I got 2 drops of "Drip Dry" on each nail, on top of the nail polish. This great OPI-product makes the nail polish dry in four minutes and leaves the surface stronger and more shiny! Maybe something I should consider buying, because of my lack of patience.. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar