Sider

søndag den 19. september 2010

JUST WINDOW SHOPPING

Kiggede lidt på sko hos Falkenberg igår. Der kom ikke noget med hjem, men sku lige se hvad jeg eventuelt kunne vælge at investere i.. Jeg blev lidt vild med støvlerne fra Gardenia. De koster 1199,- og det var især bunden jeg synes der var fin. Og så spottede jeg også de her dyreprintede sko fra Emma Go til 899,- De er virkelig virkelig fine! Siden prøvede jeg at kigge nærmere på flere ting fra Emma Go på deres - desværre - meget uopdaterede hjemmeside, så det gav ikke meget.. Derimod fandt jeg et indlæg på gademode.dk, som linkede til et indlæg på deres "Fashion Week live" som viste lidt fra et besøg på bl.a. Emma Go's stand i Øksnehallen på modemessen i februar. Så der ku jeg endelig se lidt mere af det som kommer i butikker nu. Det er egentlig ret fint. Se det her!

I was looking at shoes yesterday, in Falkenberg in Århus. One of my favorite shoe-shops. I really like these two pairs.. The boots are Gardenia and the shoes are Emma Go!..

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at se at du skriver om EmmaGo sko. Jeg kunne heller ikke finde noget på deæ i lang tid, men fandt foleden en side som hedder GlamYOu.com de har noget af hendes sko:
    http://www.glamyou.com/EmmaGo-m-19.html?bgsid=q9pbk995t8h52ptddk15d1hht4

    SvarSlet
  2. Fedt! Tak for din kommentar og info :-)

    SvarSlet