Sider

tirsdag den 21. september 2010

MED ELLER UDEN HÆTTE?

Sportede for første gang min "nye" vinterjakke idag. Det er den jeg fandt i genneren for 95 kr. da jeg var på ferie hos mine forældre. Da jeg viste den her, havde jeg lynet hætten af, men jeg har sat den på igen, og jeg tror egentlig den er fedest med hætten på.. Hvad synes I? Jeg tog egentlig hætten af fordi jeg var sikker på at pelskanten var fake fur, og det kan jeg af en eller anden grund bare IKKE lide. Men jeg er blevet i tvivl alligevel om det måske er ægte pels, efter at ha kigget nærmere på den, og resten af jakken er jo det blødeste skind, og hvorfor skulle man sætte fake fur på en fantastisk skindjakke??

I wore my "new" winter coat for the first time today. It's the leather coat I found secondhand for only 95 dkr. when I visited my parents last month. When I showed it to you here, I had removed the hood, but now I have put it back on, and I think I like it the best this way.. What do you think? I mostly removed the hood because I thought the fur was fake and for some reason I just don't like that! But now I'm not so sure about the fakeness anymore after looking at it more carefully. And the rest of the coat is made from the softest leather, so why would anyone put fake fur on that???

1 kommentar:

  1. Hej Nina,

    Helt klart uden! Er absolut ikke vild med pelskraver:)

    SvarSlet