Sider

mandag den 27. september 2010

OLE H.

Den fantastiske Ole Henriksen-oplevelse jeg havde hos Tove i torsdags og som jeg nævnte igår, bestod af en tre-trins behandling som er designet til at forbedre og forny huden med nogle af naturens mest kraftfulde ekstrakter. Ingredienserne tæller bl.a. mandel, havrekernemel, bambus, honning, appelsinskal og citron. De tre produkter er en skrub, en frugtsyre og en maske, og jeg var ret overvældet over resultatet. Skrubben var meget lækker, og da vi til sidst tog masken af, kunne jeg virkelig se en forskel, og selv nu, efter 3-4 dage, føles min ansigthud stadig blød og velplejet. Jeg kunne sørme godt tænke mig sådan et sæt, men det koster omkring 1000 kr. Man kan dog vidst også få et mindre sæt til 400 kr. hvor der er til ca. 6 behandlinger, så jeg tror det er dét jeg skal på jagt efter :-)

When I visited Tove last Thursday I also tried some wonderful Ole Henriksen products. It was a three step treatment, which is designed to enhance and renew the skin with natural extracts. Among the ingredients was almond, oat kernel flour, bamboo, honey, orange peel and lemon. The three products was a scrub, fruit acid and a mask. When we removed the mask I was amazed by the result. My skin looked and felt fantastic, and now, 3-4 days later, it still does!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar